آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آترینا مسافر کوچولوی بهار

روزهای پایانی 9 ماهگی آترینا

1391/9/25 14:28
نویسنده : سوسن
1,668 بازدید
اشتراک گذاری

آترینا روزهای پایانی 9 ماهگی رو به سر میبره در عین حال که لثه هاش اذیتش میکنن و کم تا قسمتی هم

سرما خورده و مجبور شده دارو استفاده کنه.

ولی با تمام این اوصاف همچنان بازی میکنه و مامان و بابا رو تو تفریحات همراهی میکنه.

خدا رو هزار مرتبه شکر شب بیداریهاش کمتر شده و این شب های اخیر بهتر خوابیده.

چند روزی به خاطر دندوهاش تب داشت که مجبور بودیم مدام پاشویه ت کنیم و بهش استامینوفن بدیم.

الان که دارم این پست رو مینویسم آترینا روبروی لباسشویی وایساده و ماشین که داره لباسهاش رو

میچرخونه آترینا هم باهاش حرف میزنه و گاهی هم تن صداش بالا میره و شروع به داد زدن میکنه.

 

و اینم چند تا عکس:

 

قربون ژست گرفتنت نفسسسسسسسسسسسس

 

مامان فدای خنده هات بشه عمرمممممممممم

 

تار و پود وجودمی دختر مهربون و خوش اخلاقم (همیشه در حال لبخند زدن و خندیدنه)

 

آترینا جونم و ابوالفضل عزیزم پسرخاله شهلا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ninipics
25 آذر 91 21:31
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... آترینا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
سمان مامان آرشیدا
26 آذر 91 2:38
آخی عزیزم. ایشاللا زود و راحت دندونت دربیاد و اذیت نشی خانم خوشگل و خوش اخلاق. عکساش هم خیلی خوشگل شدن. ببوسش مامانی...
محمد
26 آذر 91 13:59
10 ماهگیت مبارک آترینا خانم
مامی آوید
26 آذر 91 18:12
مبارکه گوشواره هات خاله...چقدر خوشگل شدی ماشالا...خنده هاتم که خیلی شیرینن طلااااااا... نبینم مریض باشی گلم...داروهاتو بخور تا زود خوب شی...خیلی نازی آآآآآآ
مامان نوژا
27 آذر 91 9:18
عزیزط دلم چه خنده قشنگیچه پسر خاله اخمویی
مامان مرضیه
29 آذر 91 12:24
عزیزه دلم چقدر ماه شدی خوشگله خاله هنوزم تو و کوروش شبیه هم هستید ...فقط تو نسخه دخترونشی (به نظر من) خدا تو رو برای مامان و بابا نگه داره و سلامت باشی
حبیبه و مهرتاش
30 آذر 91 10:11
یععننننننیییییییییااااا دلم میخواد بخورمت که تموم بشی . اتیتی عمش. (حبیبه) اتینا قوربون اون چشات بشم اترینا عروسک قوربونه دستات بشم اترینای عروس دلم برات تنگ شده(مهرتاشی)
حبیبه مهرتاش
30 آذر 91 10:12
مامی آوید
2 دی 91 17:14
اومدم ولی آپ نبودی...رفتم...بوسسسسسس
مامان سها
6 دی 91 18:30
عشقمی آترینا دوستت دارم خاله
راحله
15 دی 91 8:51
ووووویی وووووویی جووووووووومم شیرین و خوشمزه خالهچه چشمای نازی