آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

آترینا مسافر کوچولوی بهار

تدارکات تولد آترینا

1391/12/27 20:16
نویسنده : سوسن
1,843 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام گرم و صمیمی بهتمام دوستای گلم که یه مدته ازشون بی خبرم و حسابی دلم برای تک تکشون تنگ شده.

از وقتی به خونهجدیدمون نقل مکان کردیم اونقدر سرمون شلوغ بوده که نتونستم دنبال نت برم و وصلش کنم

این مدت تمام وقتم صرف کم کسری های خونه و تدارک دیدن تولد آترینا گذشت.

خیلی دلم میخواد مثل گذشته نت بیام و از خاطرات آترینا بنویسم و به وبلاگ دوستای گلم سر بزنم اما خیلی

خیلی درگیر تولد شدم جمعه آینده 2 فروردین برگزار میشه آرزو میکنم به خوبی برگزار بشه .

آترینا روز به روز داره کنجکاوتر و شیطون تر میشه خیلی بانمک شده خیلی وقتها با کارهاش سوپرایزمون

میکنه چهار چشمی زیر نظرمون داره که ببینیه چیکار میکنیم سریع تقلیدش کنه .

کلماتی که میگه الو ، به به ، نه نه ، ماما ،بابا ،دد ، عزیزم ...

ایشالا بعد از تولدش نتم رو وصل میکنم و میام برای دوستای گلم از شیرین کاریهاش تعریف میکنم

در آخر:

آترینای عزیزم عزیزترین مامان و بابا پیشاپیش تولدت مبارک

 عزیزم من و بابایی با تموم وجودمان و عشقی بهت داریم جشن تولد رو تدارک دیدم با 

وجود همه ی شیطتنت های شما و خستگی های بابایی به خاطر مشغله های کاری پایان سال و

درگیری مامانی با کم و کاستی های خونه ی جدید...

فقط این رو بدون:

 قشنگترین و زیباترین روز زندگی مشترکمون تولد شما بوده با حضورت در زندگیمون خوشبختیمون رو 

چندبرابر کردیم و مثل معنی اسم قشنگت به زندگیمون روشنایی بخشیدی چمعه آینده 2 فروردین

ما این روز قشنگ رو با حضور کسایی که دوستشون داریم جشن میگیریم .

من و بابایی عاشقانه و خالصانه دوستت داریم و هروز از داشتنت شکر خدا رو به جا میاریم.

روز قشنگ تولدت عاقبت خیری در زندگی رو برایت آرزو میکنیم عزیزم.                            



پسندها (1)

نظرات (6)

سمان مامان آرشیدا
1 فروردین 92 18:01
وای بالاخره این وبلاگ آپ شد. تولد آترینای عسل هم مبارک باشه. ایشاللا به خوبی و خوشی برگزار بشه. حتما بیاید عکسای تولدش رو بذارید.
سمان مامان آرشیدا
2 فروردین 92 20:20
http://www.desiglitters.com/wp-content/uploads/2012/09/Birthday-greating-graphic.gif آترینا ی نازم تولد 1 سالگیت مبارک.
مامان سها
3 فروردین 92 6:37
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی . . .
مامان سها
3 فروردین 92 6:38
تول سراسر عشق و عاطفه ات مبارک عاقبت به خیر بشی دختر می بوسمت
مامان رهام
6 فروردین 92 13:58
سلام سال نو مبارک باشه.وای که جقد تولد آتریناجون خوش گذشت. ان شاالله تا صد زنده باشه.
مامان فلفلی
22 فروردین 92 18:44
سلام خانومی سال نو مبارک آترینا جان چطوره ..تولدش مبارک ...آترینا جان غذا خوب میخوره میشه بگی چیا واسش درست میکنی من واقعا موندم همه غذاهام تکراریه شما از غذای سفره داری میدی؟من هنوزم جدا درست میکنم ..سرلاک چی بهش دادی؟؟