آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آترینا مسافر کوچولوی بهار

آترینا به روایت تصویر

1392/3/26 18:17
نویسنده : سوسن
3,027 بازدید
اشتراک گذاری

١٣ ماهگی آترینا

 

آترینا در مسابقه نقاشی ( دختر با استعدادم با مدادهای رنگی کلی خط و دایره کشید و به قید قرعه برنده

شد جایزه ش بازی فکری بود . و این اولین مسابقه و جایزه دختر نازنینم در 13ماهگیش بود .

مامان و بابا به داشتنت افتخار میکنن عزیزم.

 

آترینا برای اولین بار در قصر توپ

 

 

خوشکل مامان با نقاشی های روی دیوار حرف میزنه

 

برای اولین بار موهاش رو 2گوشی بستم خیلی بانمک شده بود

 

نمیدونم مامان سوسن چه علاقه ای به این داره که بعد از حمام از من عکس بندازه

مسافرت شیراز (12 خرداد )

و این هم من و مامان سوسن ( باغ ارم شیراز )

راستی این چند وقتی که نبودیم به خاطر این بود که نتمون قطع بود و علتش هم نامشخص بود ولی الان که

علت یابی شد و وصل شد مامان خانمی قول داده به نوشتن خاطراتم ادامه بده اهوراااااااااااا ...

پسندها (1)

نظرات (15)

مامان کیاوش
26 خرداد 92 21:11
ای جونم چه بزرگ شده دخترمون. به به مامان سوسن.
محمد
27 خرداد 92 10:00
13 ماهگیت مبارک آترینا خانم شادباشید وسلامت
مامان ایناز
28 خرداد 92 14:46
13 ماهگیت مبارک خوشکل خانم نقاش
مامان رهام
2 تیر 92 9:32
سلام به آتريناجون. سلام به مامان آتريناجون. به به چقد آترينامون بزرگ شده!!! چقد موهاش خوشمله!!!!
بهناز مامی یلدا و سروش
2 تیر 92 14:21
خدا حفظ کنه فرشته زیباتون رو. خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم...
زن عمو و مهرتاش
2 تیر 92 21:01
چه خوب نقاشی میکشی اتی جون تبریک میگیم برنده شدی/افرین بوووووسسسس راستی اون عکس بعدازحمامت خیلی ماهه ووووووووسسسسسسس
سمان مامان آرشیدا
3 تیر 92 3:47
به به عزیز دلم. آترینای ناز و خوشگلم. دلم برات یه ذره شده بود خاله جون. وای سوسن جون واسش اسفند دود کن خیلی ناز و با نمک شده. خوردنیه ماشاللا. بخصوص اون عکسی که لخته. میخوام قورتش بدم.
ترنج
4 تیر 92 12:31
عزيزم اترينا چقدر بامزه شده خوردني
عمه ليلا
8 تیر 92 18:59
اين دختر ناز عشق منه دلم براش يه ذره شده.جه عكسايي دلم براش غش رفته هنرمند كوجولوي من.بووووووووووووووس
مامان مرضیه
8 تیر 92 21:42
سلام خاله جونم من تو مسابقه شرکت کردم کدم 285 هستش به شماره 20008080200 اس ام اس بزنید لطفاً
عمه ليلا
8 تیر 92 23:26
فداي اتريناي نازم بشم من.عمه جون عكساتو ديدم دلم غش رفت.هنرمند كوجولوي عمه. تو
عمه ليلا
8 تیر 92 23:41
عمه جون كاش منم ميتونستم بيام تو استخر توب.كريه نداره كه.واي آتي جون مي ميرم برا عكسيكه داري با نقاشيهاي روي ديوار حرف ميزني و اون عكسي كه لختي با موهاي لخت.واي عروسكي تو.ملوسي.بوووووووووووووووس.
خاله پارمیدا
20 تیر 92 18:40
گل]پیامبر اسلام فرمود هرکه روزه دار مومنی را افطار دهد ثواب ۱۰۰ حج بر او نوشته میشود همچنان منتظر تماس شما هستیم !نی نی ما تو مسابقه شرکت کرده اگه لطف کنید و بهش رای بدید ممنون میشم کد 269 را به 20008080 ار سال کنید
❤مامان رامیلا کوچولو❤
23 تیر 92 0:18
سلام خاله جان به رامیلای ما رأی بدید لطفا کد 620 .
مامان سها
4 مرداد 92 12:20
عزیز دلم فدای این تپلی هات ... چشت می زنن خب مامانی اسفند یادت نره صدقه هم همینطور