آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آترینا مسافر کوچولوی بهار

ما اومدیم ..

1392/12/15 0:01
نویسنده : سوسن
856 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان گلم . دلم خیلی خیلی خودتون فرشته های کوچولوتون تنگ شده.

بعد از 6 ماه غیبت برگشتم تا خاطرات یکدونه ی زندگی مون رو به ثبت برسونم.

و اما غیبتم:

5شهریور اساب کشی داشتیم خونه جدید خظ تلفن نداشت خلاصه بعد از 6 ماه خظ وصل شده و اینترنتم راه اندازی شد.

تازه امشب نتم وصل بهمین خاطر برای نوشتن آمادگی ندارم. اینقدر فاصله افتاده که نمیدونم از کجا شروع کنم.

فقظ چند تا عکس از آترینا میذارم بینید دخملمون چقدر بزرگ شده.

سفر کیش و قشم بهمن ماه ، بندر لنگه

مادمازل یکدونه ی من. فکر کنم این عکس برای 2 ماه پیش باشه

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

سمانه مامان آرشیدا
15 اسفند 92 0:47
سلام سوسن جون. وای که چقدر به وبتون سر زدم و دیدم خبری نیست. دلم براتون خیلی تنگ شده. نازی آترینای گلم چقدر بزرگ شده. هزار ماشاللا بهش. حتما زودتر بیا و ازش بنویس. ببینم چه بلایی شده. از طرف من ببوس تپل خانم رو.
بابایی
21 اسفند 92 19:43
سلام تو این عکسی که با موبایل صحبت میکنه خیلی نازه خدا حفظش کنه براتون
مامان مانی جون
22 اسفند 92 14:13
به به چه دختر نازو با مزه ای خدا حفظش کنه به دوست کوچولوت مانی هم سر بزن عزیزم خوشحال میشه مانی جونم
مامان سها
3 فروردین 93 8:07
دلم خیلی تنگ شده بود دیگه داشتم از اومدنتون نا امید می شدم خدا حفظش کنه آترینا رو چه ما عکسش رو تو نت ببینیم چه نبینیم عکساش خیلی خوشگله اولی و همشون عالین چقد ماشالا بزرگ شده ...
مامان مینا
23 اردیبهشت 93 19:44