آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

آترینا مسافر کوچولوی بهار

وداع با شیر مادر و تدارکات تولد

1392/12/22 12:59
نویسنده : سوسن
1,718 بازدید
اشتراک گذاری

آترینا 4 اسفند یکشنبه شب از شیر گرفته شد و حدود 5 روز بعد از اون فقظ تو خواب شبانه شیر خورد.

علت اینکه زودتر از شیر گرفته شد به خاظر این بود که آترینا وابستگی خیلی شدیدی به این موضوع داشت و

قظعا جدا کردن ازش کار دشواری به نظر میرسید دیگه میخواستم تا عید با این موضوع کنار اومده باشه.

از طرف دیگه به علت ایام فاظمیه که ظاهرا از 24 اسفند تا 14 فروردین طول میکشه جشن تولد آترینا رو جلو

انداختیم یعنی جمعه 23 اسفند. اینجوری دیگه عید خیالمون هم از جانب از شیر گرفتن راحت میشد هم

مراسم تولد.

هنوز بعد از 2 هفته موقع خوابش بهانه گیری و پشت بندش گریه میکنه 3 روز اول فقط موقع خواب گریه

های شدید داشت اصلا نمیگفت بهم شیر بده فقط گریه میکرد و بی تابی.

ولی بعد از اون دیگه موقع خواب در حد 5 دقیقه بهانه گیری میکنه و بعدش میخوابه.

هنوز در طول ازم سوال میکنه ماما میمی بده؟ میگم آره خیلی بده میخنده

اشتهاش که بعد از یکساگی ضعیف شده بود 200 گرم اضافه میکرد و 300 گرم کم اما بعد از اینکه از

شیر گرفته خدا رو شکر اشتهاش خیلی خوب شده مدام میگه مامان غذا. میوه و آجیل و میان وعده

هاش رو هم کامل میخوره وعده های اصلی ش رو هم حتما باید با نون بهش بدم مدام میگه با نون.

 

تم تولد امسال تم خوشگله رنگین کمون که همه تزییناتش رو خودم درست کردم سعی کردم مثل پارسال به

خودم سخت نگیرم تا اگه احیانا مثل پارسال غیرمنتظره خدایی نکرده مریض شد خیلی ناراحت نشم.

مثل پارسال هم خیلی مهمون دعوت نکردم نهایت 10 تا خانواده. مجلس رو هم زنونه برگزار میکنم به

خاطر اینکه الان بابا اوج کاریش هستش و بسیار خسته.

در نهایت یه پیام برای آترینای عزیزم:

عاشقانه و خالصانه دوستت دارم عزیزم از خدای مهربون عمر 100 ساله ی همراه با سلامتی ، سر بلندی و

خوشبختی رو برایت خواستارم.

در اولین فرصت عکس های تولدت رو تو وبلاگت میذارم. امیدوارم از مراسم لذت ببری

پسندها (1)

نظرات (4)

سمانه مامان آرشیدا
24 اسفند 92 1:58
آخی نازی آترینا هم دیگه میمی نمیخوره. ماشاللا همه نینیهامون بزرگ شدن. منتظر عکسای تودلش هستم.
مامان سها
1 فروردین 93 10:33
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز سال خوبی رو براتون آرزومندم
مامانی درسا
2 فروردین 93 3:28
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
مامان سها
3 فروردین 93 8:05
خدا رو شکر که همه چی زه خیر گذشت و حالا آترینا جون یه مر حله دیگه پیشرفت کرده ان شالا همه با هم شاهد موفقیت های او باشیم