آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آترینا مسافر کوچولوی بهار

1 روز............ تا تولد

1391/1/1 2:56
نویسنده : سوسن
1,469 بازدید
اشتراک گذاری

اول از هر چیز نوروز خجسته باستانی و حلول سال نو و احیای طبیعت رو به دوستای خوبم و همچنین

فرشته کوچولوم تبریک میگم و سالی پر از خیر و برکت و شادی رو برای همگی آرزومندم.

 

بالاخره انتظار نه ماهه به یک روز رسید. و از فردا به معنای واقعی مادر بودن رو تجربه خواهم کرد.

 

2 فروردین

1391

خداوند عشق را به ما هدیه خواهد کرد

و ما عشقمان را آترینا می نامیم

تا روشنایی زندگیمان شود.

امیدوارم دخترمون بعدها از اسمی که مامان و باباش براش انتخاب کردن راضی و خوشنود باشه.

برخلاف روزای پیش خیلی سرحال و پرانرژی ام و دیگه از نگرانی ها و ترس ها هم خبری نیست نه اینکه

خبری نباشه ولی از روزای قبل خیلی کمتر بوده.

امروز 6 صبح بیدار شدم و سفره هفت سین رو چیدم و تزیین کردم بعد هم شوهری و مامان رو بیدار کردم و

با هم صبحونه خوردیم و پای سفره ی هفت سین نشستیم و کلی با هم عکس گرفتیم و این شادی خیلی

تو روحیه ام تآثیر مثبت گذاشت.

احساس میکنم حالم خیلی بهتره و آمادگی این رو دارم که فردا برای زایمان به بیمارستان مراجعه کنم.

از شما دوستان خیلی خوب مجازیم حلالیت میطلبم و التماس دعا دارم.

از اینکه طی دوران بارداری کنارم بودید و همراهیم کردید کمال تشکر رو دارم من و دخترم رو از دعای

خیرتون بی نصیب نذارید خیلی دوستتون داریم.

ایشالا به زودی باز خواهم گشت و پست های بعدی رو با حضور و همراهی آترینا فرشته ی کوچولوم

خواهم نوشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سمانه
3 فروردین 91 18:53
هم سال نو رو بهت تبریک دوست خوبم و هم مامان واقعی شدنت رو. برای خودت و آترینای عزیز آرزوی سلامتی و شادی دارم. منتظر عکس ناز آترینا خانم توی کلوپ هستم.
محمد
5 فروردین 91 23:43
سال نو بر شما وخاناوده محترمتان مبارک باد قدم نورسیده مبارک
سمانه
8 فروردین 91 12:05
سلام مامان مهربون. مثل اینکه سخت مشغول بچه داری هستی و وقت نکردی بیای یه خبری از خودت و دختر نازت بدی. منتظرت هستم عزیزم. برای شما و دختر قشنگت آرزوی سلامتی دارم.
ريتا
9 فروردین 91 9:19
سال نو و تولد ني نيت مبارك. اميدوارم اين سال كه با هديه بزرگ خداوند شروع شده پر از خير و بركت باشه برات. منم چون ميخوام طبيعي زايمان كنم بايد متظر بمونم وگرنه سزاين منم مي افتاد براي 7 فروردين. منتظر عكسهاي ني ني خوشگلت هستيم. ماقب خودت و آترينا كوچولومون باش
ترنجی
10 فروردین 91 20:36
آترینا جان سلام الان دیگه باید به این دنیای زیبا اومده باشی ودل مامان و بابات را شاد کرده باشی خوشگلم برات روزای خوبی را آرزو دارم سال جدید با زندگی جدید هم برای خودت و هم مامان و بابای مهربونت بوس بوس خاله
مامان سها
10 فروردین 91 23:47
سلام سوسن عزيزم عيدتون مبارك ايشالا سال بسيار خوبي باشه پر بركت و پربار .... تولد آترينا جون مبارك دل تو دلم نيست عكسشو ببينم ... زودتر بيا ديگه عكسشم بذار
مامان پریسا
12 فروردین 91 15:03
مبارک باشه زود بیا که منتظریم.
مامان سها
13 فروردین 91 22:54
پس كجايي ؟ بيا ديگه دلمون لك زده برا ديدن دخترك ... بيا ديگه ...
مامان نوژا
15 فروردین 91 8:55
وای زودی بیا عکسهای نی نی رو بذلر دلم آب رفت
مامان کیاوش
16 فروردین 91 12:58
سلام آترینا فرشته ی کوچولو به زمین خوش اومدی.مامانی قدمش مبارک باشه.
محمد
16 فروردین 91 14:53
سال خوبی رو براتون آرزومیکنم شاد باشید وسلامت