آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آترینا مسافر کوچولوی بهار

8روز ........... تا تولد

1390/12/24 0:15
نویسنده : سوسن
710 بازدید
اشتراک گذاری

اول از هر چیز 4شنبه سوری رو به دختر گلم تبریک میگم. به خاطر این که خدای نکرده اتفاق بدی برای هر2مون

نیافته و این که میدونم با صدای ترقه و انفجار اذیت میشی تصمیم گرفتیم امسال خونه نشین 

بشیم ایشالا سال دیگه 3 تایی با هم بیرون میریم و تلافی امسال رو هم درمیاریم.

دیشب شوشو که از سر کار اومد برخلاف روزای قبل خیلی سرحال بود و کلی ما رو تحویل گرفت برای شام هم

به رستوران دعوتمون کرد خوب بود خوش گدشت بالاخره بعد از مدتها یه تفریح کوچولو داشتیم امروز هم 

زودتر از همیشه از سرکار اومد و فرصت این رو پیدا کردیم که زمان بیشتری رو با هم باشیم.

امشب هم به مبارکی 4 شنبه سوری و خونه نشین بودنمون با هم کباب بره درست کردیم و کلیاتی بهمون 

خوش گذشت.

عزیزم مامان خیلی دلتنگته و برای اومدنت لحظه شماری میکنه همش با خودش میگه یعنی دیگه راستی

راستی هفته ی دیگه دخملم تو آغوشمه. تا نیای و مامانی لمست نکنه باورش نمیشه.

الان که دارم این پستو مینویسم تو داری سکسکه میکنی و این طور که معلومه سکسکه ت خیال بند اومدن

نداره. من فدای سکسکه هات بشم قند عسل من.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محمد
24 اسفند 90 8:27
از خدا میخوام که به سلامتی وشادی دختر گلتون دنیا بیاد . چشم اگه خدا قبول کنه حتما برات دعا می کنم آبجی سوسن عزیز شاد باشیدوسلامت سال خوبی رو براتون آرزومیکنم
مامان نوژا
24 اسفند 90 8:49
سلام گلم لذت این روزها روببر که تکرار نشدنی هستند
نیکا (مامان پارمیدا )
24 اسفند 90 15:13
سلام سوسن جونم

ممنون که به من و پارمیدا کوچولو سر زدی . فکرشو بکن هفته بعد این موقع آترینا کوچولو به سلامتی تو بغلته .

واسه منم دعا کن عزیزم . زایمان راحتی داشته باشی .http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(27).gif

مرسی عزیزم. چشم حتمأ دعا میکنم. شما هم ما رو فراموش نکنید و برامون دعا کنید
سمانه
24 اسفند 90 23:36
آخی سوسن جون فقط 8 روز مونده تا گلت رو بغل کنی و بو بکشیش.
ایشاللا این روزها برات بهترین خاطره ها رو رقم بزنه.
مواظب خودت و تو دلیت باش.


سمانه جون من مشتاقانه منتظرم که امروز دکتر چه تاریخی رو برات مشخص میکنه.

امیدوارم شما هم به زودی نی نی ت رو تو بغل بگیری


محمد
25 اسفند 90 12:50
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باورکنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستندپیشاپیش نوروز 1391 بر شما وخانواده محترمتان مبارک باد
مامان رامیلا
25 اسفند 90 20:33
نمیدونم هفت سین عید و آماده کردی یا نه , اما من این هفت سین رو تو سفره ی دلت میندازم . 1. سایه ی خدا 2. سلامتی 3. سر سزی 4. سخاوت 5. سرشت نیکو 6. سالی سرشار از نعمت 7. و سین آخر سیب خنده بر روی لبانت خوش و خرم باشی . سال نو مبارک
مامان سها
26 اسفند 90 1:50
عزيزم زهي خيال باطل چون سال ديگه هم نمي توني بري ترقه بازي وقتي به دنيا بياد بيشتر مي ترسه ...