آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آترینا مسافر کوچولوی بهار

7روز ............ تا تولد

1390/12/24 23:16
نویسنده : سوسن
510 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم مامان این روزا خیلی احساس خستگی و کسالت میکنه احساس میکنم انرژی برای کوچکترین کار 

تو خوونه رو هم ندارم همه میگن هفته های آخر کسالت و بی حالی طبیعیه.

دخملم امروز صبح تو خواب کلی باهات زندگی کردم بهت غذا دادم و لباسات رو عوض کردم و کلی هم با هم

بازی کردیم البته عزیزم تو خواب مامانی یه نوزاد نبودی یه کودک 2ساله بودی تو خواب یه مقدار باهات

احساس غریبگی میکردم آخه شبیه من و بابات نبودی همه ش چهره ت رو برانداز میکردم و با خودم میگفتم

این کودک واقعأ دختر منه. خلاصه تو خواب با خودم درگیر بودم و از حق نگذریم خیلی بهم خوش گذشت.

 

هوا چند روزه بدجوری خراب شده طوفان باد و گرد و خاک شده مدام دعا میکنم تا روز تولدت خدا کنه هوا

خوب بشه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیاوش
25 اسفند 90 16:31
عزیزم شما هم سال خوبی کنار شوهر و فرشته کوچولوی تو راهیت داشته باشی.تا میتونی بخواب و استراحت کن که نی نی بیاد دیگه از خواب خبری نیست.
مامان سها
26 اسفند 90 1:52
اين براي دخمل كوچولو مسافر بهار