آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آترینا مسافر کوچولوی بهار

6 روز ............ تا تولد

1390/12/25 23:32
نویسنده : سوسن
548 بازدید
اشتراک گذاری

امشب من و شوهری برای شام  بیرون رفتیم هوا خیلی خوب بود شام هم خیلی چسبید. این روزا دیگه

روزهای پایانی گردش 2 نفرمونه به همین خاطر سعی میکنیم تا قبل از تولد بیشتر با هم باشیم.

 

همه چی خوبه فقط گاهی دل درد دارم و یه مقدار بی خوابی. امروز صبح از 4 دیگه بیدار بودم و هر کاری

میکردم خواب نمیرفتم تا شوهری از سر کار اومد من حسابی کلافه و بی حوصله شده بودم امروز خیلی

طولانی تر از روزهای پیش برام گذشت.

امشب یه مقدار وسایل اضافی خورده ریزه برای دخملی خرید کردم با اینکه وسایلش رو کامل خریدم ولی با

حال هر وقت گذرم به بیرون میخوره بازم خرید میکنم انگار وسواس گرفتم همه ش این نگرانی رو دارم چیزی

کم و کسر نباشه.

ساک بیمارستانم رو هم بستم و همه چی رو آماده کردم. به روز عمل هم اصلا فکر نمیکنم تا استرس

بهم وارد نشه و دلهره نگیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سها
26 اسفند 90 1:56
عزيزم استرس نداشته باش به خودت آرامش بده تا ميتوني بيا بنويس چون يه روزايي تو راهه كه همش كوچولو تو رو مي خواد شير مي خواد و زندگي تا يه مدت فقط توي شير دادن و آروغ و پوشك وقطره و قد و وزن خلاصه ميشه البته اينم بگم با همه سختي هاش واقعا شيرينه دوستت دارم دوست خوبم هم خودتو هم مسافر كوچولوتو
ریتا
26 اسفند 90 11:42
خوبه ما هم این چند وقت چند بار رفتیم رستوران چون به نظرمون میاد که ممکنه تا مدتی نشه این کارو کرد. منم ساک بیمارستانمو خیلی وقته بستم ولی نمی دونم چرا وسایل خودمو جمع نمیکنم
ریتا
26 اسفند 90 11:42
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری، آغاز روزهایی باشد که آرزو داری... نوروز 91 پیشاپیش مبارک. التماس دعا مخصوصا برای نی نی
ترنجی
26 اسفند 90 21:59
سلام عزیزم خوبی؟ چه خوبه که روز شمار نوشتی خیلی حس خوبیه مخصوصا اینکه حس حال هر روزت با روز قبلت یا حتی فردات فرق میککنه انشالله دست خانم دکترت سبک باشه و زایمان راحتی داشته باشی سال نو هم پیشاپیش مبارکت باشه
مامان پریسا
27 اسفند 90 12:07
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها بهر نثار با پیام دلکش"نوروزتان پیروز باد" با سرود تازه ی "هر روزتان نوروز باد" شهر سرشار است ازلبخند,از گل,از امید تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد...
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 90 13:56
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم. پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 90 13:56
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم
vaa
27 اسفند 90 18:54
کلیپ آنلاین در www.6clip.org1.ir