آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آترینا مسافر کوچولوی بهار

5____ 4 روز............. تا تولد (حرف دل )

1390/12/27 18:39
نویسنده : سوسن
591 بازدید
اشتراک گذاری

هوا بس ناجوانمردانه دلگیر است و من بر آن شدم که در این غروب دلگیر  قلم را به یاری حرفهای خویش

بطلبم و با رقص آن بر سپیدیهای کاغذ چند سطری را برای تسکین لحظه های دلتنگی خود بنوسمو آنها را

تقدیم میکنم به ساکنان وادی دل.

تقدیم به همه کسانی که از زندگی جز کوله باری آرزو چیزی ره توشه سفر ندارند

تقدیم به همه کسانی که در بیغوله زندگی اسیر بازیچه های سرنوشتند.

تقدیم به همه کسانی که قلبهایشان در گذر از جاده های ناهموار زندگی ناخواسته شکسته است.

تقدیم به کسانی که از زندگی جز رنج چیزی ندیده اند، اما دلهایی پاک و ضمیری بی آلایش دارند.

تقدیم به کسانی که پرواز را می فهمند ولی دنیای بی رحم بال پروازشان را شکسته و قدرت پرواز و فریاد

را از آنها گرفته است.

تقدیم به کسانی که اکنون همچو من گوشه ای را با خود خلوت کرده و حرفهای دلشان را بر تن سفید

کاغذ می نویسند.

 

دخترم باشد که در روزگاران نظاره گر حرفهای تنهایی ام باشی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ترنجی
27 اسفند 90 19:05
عزیز دلم این دلگیری هاتوی این زمان طبیعیه منم همین حس راداشتم حتی بعد زایمانم دلگیر تر هم شدم انشالله به زودی به خوبی با اومدن بهار دختر کوچولوت هم بهدنیا بیاد و خوشحالت کنه
سمانه
28 اسفند 90 0:09
آخی عزیزم دیگه خیلی دلتنگ اومدن دختر نازت شدی. چشم رو هم بذاری این 4 روز هم میگذره و زندگیتون با قدمای کوچولوش شیرینتر از قبل میشه.
نیکا (مامان پارمیدا )
28 اسفند 90 14:31
خداوندا عزیزم را تو یاری کن . پناهش باش و در حقش تو کاری کن . الهی هر چه میخواهد نصیبش کن. خدایا بر لبش لبخند جاری کن . عزیزم امیدوارم با اومدن مسافر کوچولوت تمام لحظه های زندگیت به بهترین و شادترین لحظه ها تبدیل شه .