آتریناآترینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آترینا مسافر کوچولوی بهار

روز تولد

1391/2/1 12:06
نویسنده : سوسن
746 بازدید
اشتراک گذاری

٢ فروردین به همراه شوهری و مامانم با دلهره و استرس زیاد به بیمارستان مراجعه کردم توی مسیر

بیمارستان حس میکردم خیلی عصبی هستم و با خودم میگفتم سوسن امروز روزیه که میخوای دخترت

رو ببینی و تو آغوش بگیری امروز دیگه همه ی انتظارها به پایان میرسه پس چرا به جای اینکه مسرور باشی

اینقدر کلافه و عصبی هستی نترس همه چی خوب پیش میره خلاصه تا بیمارستان کلی به خودم دلداری

دادم. بیمارستان زنان باردار زیادی رو دیدم که تو سالن انتظار منتظر بودن که پذیرش بشن همه با هم ارتباط

برقرار کرده بودن منم به جمعشون پیوستم و این ارتباط قبل از زایمان به همه ی ما آرامش داد و من

واقعا حس کردم حالم خیلی بهتر شده و آمادگیم هم بیشتر شده.

وقتی به بخش منتقل شدم پرستار آترینا رو اورد و اون لحظه زیباترین و لذت بخش ترین لحظه ی زندگیم بود.

برخلاف تصورات دوران بارداریم اصلآ باهاش احساس غریبگی نکردم وقتی تو آغوشش گرفتم لمسش کردم 

و بوییدمش انگار یکباره  هر چی احساس تو دنیا بودن تو دلم جا گرفتن و سراسر وجودم پر از عشق 

شد.حس کردم خیلی وقته میشناسمش و هیچ زمانی نبود که آترینا وجود نداشت انگار همیشه

با من بوده.

تو همون لحظه مقدس از خدا خواستم حافظ و نگه دارش باشه و عاقبت بخیر بشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابای ارشیا
1 اردیبهشت 91 12:08
سلام . ورود آترینا به جمع نی نی های ایرانی رو تبریک میگم . خداونتد براتون حفظش کنه . یه سفارش : دعای هفت هیکل رو براش بنویس بزار زیر بالشتش . یادت نره .
مامان سها
1 اردیبهشت 91 22:34
عزيزم مواظبش باش خدا حفظش كنه
محمد
2 اردیبهشت 91 13:19
قدمش مبارک باشه . شاد باشید وسلامت
مسافران آسمانی
3 اردیبهشت 91 9:44
عزیزم...نینیه شما هم مثل همه نینیهای دیگه ناز و ملوسه وچه معصومیتی در چهرش موج میزنه...خدا براتون نگهش داره... اسمشم خیلی قشنگه....
مسافران آسمانی
4 اردیبهشت 91 11:14
خوشوقتم که شما هم اهوازی هستین و خوشحال میشم اگر تمایل به ارتباط بیشتر و لینک شدن داشته باشید...در صورت تمایل حتما بهم اطلاع بدید...منتظرم...
نا شناس
6 اردیبهشت 91 17:23
راستی چرا از واکنش باباش چیزی نگفتی؟خوشحاله یا نه؟دوسش داره؟جی کار میکنه؟
ناشناس
6 اردیبهشت 91 17:27
تابیدن نور و درخشش خداوندی بر زندگی تان شاد باد.امید که این "درخشش و روشنایی"هماره شاد و تندرست و پایدار بماند. آترینا آترینا دختر کوچولوی زیبا به این دنیا با همه خوبی و بدی هایش با همه زشتی و زیبایی هایش خوش آمدی......
ناشناس
6 اردیبهشت 91 17:29
برگ سبزیست تحفه درویش@}-
محمد
9 اردیبهشت 91 13:12
مامان سها
15 اردیبهشت 91 0:15
چقدر دير دير مياي عزيزم يعني اينقدر سرت شلوغه ؟ دخملت چطوره ؟ شيطوني مي كنه ؟ ببوسش
مامان نوژا
17 اردیبهشت 91 11:09
امیدوارم قدمش واستون خیر باشه